En bra dag!

God kväll ja!

Här håller jag på att försöka SLUTA vräka i mig chips ur skålen, går sådär ;)
När Loke somnat tänkte jag plocka fram godispåsen som Adde "överraska" mig med förut.. Jäkla tur att han jobbar borta på veckan för han är en riktig gottegris & de är ju lite svårt att stå emot allt gott just nu haha.

Hur mår vi då? Jo, inge bra! Åkomma på åkomma dyker upp och snart vill jag bara lägga mig ner och sova tills de är dags... Men v36 är vi ju i nu, och lillan ligger fixerad & icke ruckbar. Strax under 9 kg har jag gått upp i vikt och de får va godkänt. När ja vänta Loke gick jag från 59-81 kg, då jag vägdes sista gången V40... Tänk då att jag gick 2 veckor till då nästan haha, vågar inte gissa!! Hur som, v37 är hon välkommen ut i världen vår prinsessa!

Vi har haft en kanondag, "bad" och strandhäng med Loke & Emma. Avslutade med ett par timmar hos Lokes mormor. Hoppas vi får sova gott inatt, ni med!

Adde lagade en riktigt god middag förut - alldeles perfekt tillagad ryggbiff, sallad, Klyftisar och massa sås. Underbart! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0