Söndagsmorgon

God morgon, kalla morgon!

Har precis lagt lilla monstret för sin första vila så nu ska jag och Loke äta lite frukost tillsammans här. Igår va min mormor och morfar förbi på kaffe, med sig hade dem fika och jag fuskade. En LITEN bit, EN bit chokladtårta åt jag. Och den enda träningen blev en promenad på kanske 40 (?) minuter och 10 squats. Idag tänker jag inte träna alls utan i morgon trappar jag upp. Har nu helt plockat bort kolhydraterna ur kosten också. Jag kör inte lchf, utan har bara valt att plocka bort dem då min mage mår bäst utan. Dags för mätning alldeles strax också, spännande! Återkommer med resultatet senare.

Gjorde riktigt god lunch igår. Nötfärsbiffar med fetaost och vitlök, till det en vitkålsgratäng.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0