Andra veckan

Hejsan!

Nu är snart min 2a vecka över. Trodde att jag skulle ge upp med en gång. 2 veckor är ingenting egentligen, men för mig är det Jäkligt bra faktiskt! Under denna tid hittills har jag tappat några cm här och där samt 3 kg. Jag erkänner att jag tillåtit mig en bit kaka 3 gånger. MEN, bara en bit åt gången, brukar vara 12 haha. Inget godis, läsk eller chips!!

Har precis vart ner i källaren och kört slut på mig, helt ärligt gillar jag att starta dagen med träningen nu. Det ger energi!

Annars då? Loke är hemma ifrån förskolan då de går magsjuka där, de vill vi INTE ha. Jag har fått en till timanställning, som vikarie på förskola/skola. Jag är dessutom inte mammaledig längre, vi får se när vi byts av igen. Snart hoppas jag haha. Jag vill att det ska bli vår, så jag kan köpa snygga träningskläder, och köra igång med pws & löpning.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0