fullt upp

God morgon!
Jag har haft rätt så fullt upp, där av dålig uppdatering. Jag fortsätter som vanligt med mina övningar och inget socker. Mätte mig ju i söndags, kunde inte riktigt hålla mig så jag mätte redan idag. -5 cm på magen, vilket inte kan stämma, ska mäta i eftermiddag igen. -1cm på låren, de kan nog stämma kanske däremot?!. hope so ;)

Jag har helt snöat in mig på vitkål, stuvad vitkål, sååå jäkla gott! Behöver lite inspiration till nya smoothiesar så ska sätta mig och googla strax medans lilla monstret sover. Igår vart jag bortbjudna på middag hos en vän, hon hade lagat en jättegod röd currygryta. sparade mig från kolhydrater hela dagen så att jag skulle kunna äta vad som bjöds, så värt! Fuskade förresten faktiskt lite i förrgår redan, åt en ost & kalkonsmörgås på espresso house. Men det kändes åtminstone bättre än en skål med godis haha.

Nu ska jag fortsätta greja lite här hemma & klä oss för att se vad dagen bjuder på! ♡





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0