soffhäng & ond häl.

Sitter just nu bänkad i soffan och har försökt fastna i en film,  men med nattning av två barn va de lite sådär halvsvårt haha... Spanar på lite träningskläder, framförallt skor. Har nog fått hälsporre, gör FÖRBANNAT ont i min häl, mest efter att jag suttit en stund. .
Annars har jag haft en bra dag.  Blev en sväng i pulkabacken idag med, Luna fick vara hemma med pappsen medans vi mötte upp två favoriter. Pulkaåkning & varm choklad, mys!
I morgon skippar jag träningen, blir promenad endast. Vi ska till min mamma och umgås med mina syskon ♡
Vilka är ni förresten som läser här inne? Har bara "outat" bloggen i en av mina mammagrupper hittills,  så därför är jag lite nyfiken :)


Kommentarer
Tina

Jag läser ! :)

2014-01-17 @ 21:53:04
URL: http://aniit.blogg.se
Angelika - mamma till William & Nellie

Jag läser ;)
Letar också skor! :D

2014-01-17 @ 22:11:31
URL: http://mammaangelika.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0