paus

God morgon!

Måste ofrivilligt ta en paus i träningen. Jag har SÅ förbannat ont i min häl. Vet inte vad jag ska ta mig till, ska till vct i morgon och se vad dom säger. Fuskade med en semla här om dagen, men de fick vara okej. Från och med söndag så kommer vi köra lchf "light" här hemma, både jag & sambon. Han har fått för sig att dricka sånadäringa shakes, 2dl, HAHA säger jag. . En karl på 2 meter, 2dl vätska 5 gånger om dagen? ... 600 kalorier, mat för en myra!

Jag måste erkänna att pga min häl är jag gött omotiverad igen, jag som vart så jävla pepp!

I allafall, vi mår annars bra, allt känns så tråkigt just nu bara. Vänder väl snart :)♡





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0