Mål

Idag, för en stund sedan satte jag upp ett mål. Ett mål som kan komma att ändra hela mitt liv. Jag är ruggigt dålig på att hålla mina mål och ger ofta upp. Denna gången ska jag göra ett helhjärtat försök emellan blöjbyten och trotsiga barn. Mitt första mål är att få en kropp som är stark, snabb & uthållig. Jag börjar på botten så får vi se hur långt jag kommer. Mitt mål är att nå ett av mina drömyrken, vilket de är tar vi när vi kommit en bit på vägen. På måndag ska jag fixa så att jag kan läsa upp tre ämnen, spännande!

I morgon börjar resan, som till en början handlar om att byta livsstil. Från en trött och fladdrig 2barnsmamma till en stark, pigg & glad mamma!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0